Thursday, November 4, 2010

aura`mu aura`ku

bila nk dipikik-pikir nasib badan aku ni.. kesian jugak... da la belom kawen, keje pon ala ador jew~ huhu... tp, Alhamdulillah... keje la jugak kn~

semalam gi teman ierah VIVA master, syok wooooo tengok gelagat org ni VIVA ni. dia punya nebes tu, sampai aku pn rasa... huhu.. Alhamdulillah, dia da lepas pon... tetiba aura master sampai kt aku~ terasa nak sambung belajar balik.. tula, dulu da elok-elok sambung master benti pulak... skang ni da mula risau masa depan... dulu, rasa macam tak sesuai dengan jiwa je... tp lama2, tiap-tiap ari dok begaul ngan student... rasa macam da dapat feel nak mengajar tu~ huhu... poyo la! berangan~

hmm... jangan hangat-hangat taik itik sudah lor~ ;-)


1 comment:

ierah_myra said...

hehe.. thanks a lot my friends.. terima kasih sbb ada ketika aku memerlukan..ketikas susah dan senang.. ketika aku takut nak viva.. ketika x tahu nak call sape bile takut smpai mennagis dibuatnya.. serius terharu bila tgk ko smpai pg tu.. thanks a lot...
ape2 pun aku doakan semoga ko bahagia, bertemu jodoh yang ditetapkan oleh Allah dan smoga berjaya dalam hidup...